7 Haziran 2015 Pazar

Hiçliğin Kıyısında Yorumu | stealthreader



Kitabın Adı: Hiçliğin Kıyısında
Orjinal Adı: The Edge of Never (The Edge of Never #1)
Yazarı: J.A.Redmerski
Çeviri: Süreyya Çalıkoğlu
Yayınevi: Ephesus
Sayfa Sayısı : 472
Liste Fiyatı: 25,00





      Yirmi yaşındaki Camryn, alışılmışın dışında bir yaşam tarzı düşlemektedir. Fakat başına gelen trajediler bu yaşamı kendisinden zorla çekip alınca, ilk bulduğu otobüse atlayarak varış noktasını bilmediği bir yolculuğa çıkar.Çıktığı bu kendini yeniden keşfetme yolculuğunda, kendisi gibi nereye gideceğini bilmeyen, Andrew Parrish adında biriyle tanışır. Fakat Andrew'un da bazı karanlık sırları vardır.

      Andrew yolcukları esnasında Camryn'e kimseye bağlı kalmada n,içinden geldiği gibi yaşam a,en derin ve kuytu arzularına teslim olma sanatını öğretir. Ancak Andrew'un ondan gizlediği sır yolun sonunda kendisini beklemektedir. Bu sır ikiliyi bir araya getirebilecek midir, yoksa onlar sonsuza dek birbirlerinden ayrılmaya mı mahkum edecektir? 



      Selam millet. Hiçliğin Kıyısında yorumu ile karşınızdayım. Öncelikle çok kısa konudan bahsetmek istiyorum.
      Camryn yaşadığı bazı trajedik olaylar sebebiyle depresyondadır. Ani bir kararla uzun zamandır düşlediği yolculuğa çıkmaya karar verir ve bu yolculuk sırasında babasının yanına gitmekte olan esas oğlanımız Andrew ile tanışır. Asıl olaylar böylece başlamış olur.
      Şunu söylemeliyim ki: bu kitabı okurken birçok duyguyu yaşamış oldum. Hem kahkahalarla güldüm hem de gözlerimde yaşlar birikti diyebilirim. Evet, bu kitapta ciddi anlamda kahkahalar attım. Bu zamana kadar neredeyse hiçbir kitapta esprilere gülmemişimdir, en fazla tebessüm etmişimdir. Ama bu kitap çok farklıydı. Okurken hem çok eğlendim hem de çok üzüldüm. Çok hızlı duygu değişiklikleri yaşadım. Mesela alışveriş sırasında eczane reyonunda yaşadıklarını okurken gülmekten kırıldım diyebilirim. Sanırım favorim o bölümdü.
      Önceki yazımda olayların hem kız hem erkek karakterin ağzından yazıldığı kitapları çok sevdiğimi söylemiştim ki bu da o kitaplardandı. Bu yüzden kitaba bir kez daha aşık oldum. Ve tabi ki Andrew'a. (Sokakta Andrew diye bağırasım var. :D ) Andrew kesinlikle favori karakterim. (müzik zevklerimiz aynı bence evlenmeliyiz :D )
      Sadece Andrew değil, Camryn karakterini de çok sevdim. Çoğu kitapta olan zengin, şımarık kız karakterler gibi değil de masum ve içtendi. Ayrıca bir arabaya atlayıp dünyayı gezme fikrini  çok ilgi çekici bulmam, Andrew ve Camryn'i daha çok sevmeme sebep oldu.
      Bu kitap kesinlikle 2015 favorilerim arasına en üst sıralardan giriş yaptı. (kitapla aşk yaşayan bir adet ben) Ayrıca 2.kitap olan The Edge of Always'in çıkmasını sabırsızlıkla bekliyorum.
     


Alıntılar:




Puanım:


0 yorum:

Yorum Gönder