28 Haziran 2015 Pazar

Rehine Yorumu | kitapmiti


Kitabın Adı : Rehine

Yazarı : Sümeyye Akarçay 

Yayınevi : Optimum Kitap

Sayfa Sayısı : 494

Liste Fiyatı : 20,00





Bir vefa borcu güçlü bir aşkı beraberinde getirir mi? 

Sosyetenin Asi Gülü lakabıyla adından sıkça söz ettiren Esma Hazne aşktan uzak duran biriydi. Sıkça erkekleri terslemesi yüzünden birçok gazeteye manşet oluyordu. Popülarite onun için önemli değildi. Onun tek bir düşüncesi vardı: Okulunu başarıyla bitirip Hazne Holding'in yönetimine geçmek. Ta ki haberi olmadan küçük bir oyunun parçası olana dek…

Başarılı iş adamı Baran Gökdağ'ın, bir vefa borcu yüzünden hiç tanımadığı sosyetik bir kızı, kısa süreliğine himayesi altında tutması gerekiyordu. Siciline birini kaçırmaktan dolayı suç işlenmesi ihtimali onu bir hayli tedirgin ediyordu. Üstelik kıza ilk görüşte tutulmuştu. Şimdi ona aklı başka, kalbi başka bir şey söylüyordu. Hırçın rehinesiyle sevgili olması, yaşayacakları birçok belayı da beraberinde getirecekti.



Herkese yeniden merhaba. Bugün sizlere Rehine adlı kitabı yorumlayacağım.Kitabın kapağını gerçekten çok sevdim. Zaten bu seri ilgimi ilk önce kapak tasarımlarıyla çekti.
Konusunun da güzel olması kitabı benim için harika bir kitap yaptı.

Kitabın konusuna gelirsek. Baran amcasının işleri nedeniyle sosyete de adını sıkça söz ettiren Esma'yı kaçırır.Hırçın Esma'nın yapmadığı şey kalmıyor tabii ki de. Ancak bu kaçırılma süresinde Esma'nın hırçınlıkları da Baran ve Esma'yı oldukça yakınlaştırıyor.Birbirlerine aşık olan genç çift tam mutlu olacakken bir nedenden ötürü ayrılıyorlar ve Esma'da evine dönüyor. Tabii ki de Baran'ın Esma'yı bırakmaya niyeti yoktur.Hazne Holding'e ortak olan Baran sıkça Esma ile konuşma fırsatı bulacaktır.Fakat bir araya gelebilmek için hala atlatmaları gereken sorunlar vardır. 


Kitap kargoyla gelir gelmez başladım ve gerçekten de elimden bırakamadım.Esma ile Baran'în diyalogları beni çok eğlendirdi. Baran'ın yakınlaşmak için yaptıkları Esma'nın kaçışı... Gerçektende çok güzeldi. Kitap oldukça uzun hemen okunuyor ama uzun olmasından dolayı bir çok olay gerçekleşiyor.Her olayı merakla okuyup elinizden bırakamayacak hale geliyorsunuz. Ben sadece bir yerde ayrılıklarının artık çok uzadığını ve çok fazla uzatıldığını düşünmüştüm.Fakat yazar orayı fazla uzatmadı ve mutluluğa doğru giden adımlarındaki çabaları beni kitaba yeniden bağladı.

Karakterler fazlasıyla gerçekçi ve güçlüydü. Zaten her kitapta erkek karakterin güçlü olmasına alışkınız ama normalde kız karakterler zayıf olurdu.Rehine'de Esma karakteri de yeterince güçlüydü. 

Kitaptaki yan karakterleri de fazlasıyla sevdim. Özellikle de Baran'ın kardeşi Betül'ü.Betül abisine aşık bir karakterdi.Ailelerinin olmayışı ile abisine fazlasıyla bağlanmış ve başlarda Esma'ya çektirmediği kalmamıştı. Yine de çok sevdim. Sadece Esma'nın abisi Tolga'ya çok ısınamadım.O da kitabın ilerleyen bölümlerinde aldığı fevri bir karardan dolayı.(söylersem fena spoiler olur)


Gözüme çarpan tek eksiklik kitabın ilk bölümünde yer alan Esma'nın en yakın arkadaşı olarak geçen Begüm'ün kitabın ilerleyişinde olmayışıydı.Begüm'ün eksikliği pek farkedilmiyordu.Fakat yazarın başta Begüm'den bahsedip sonradan bahsetmeyişi tuhafıma gitti.

Sonuç olarak gerçekten  de çok sevdiğim bir kitap oldu.Bir solukta bitti. Baran'ın kardeşi Betül'ün anlatıldığı ikinci kitabı da çok merak ediyorum. Rehine 'de sevdiğim karakterler den biri olmuştu çünkü ve Esma'dan bile daha deli bir karakter o yüzden fazlasıyla merak ediyorum. En kısa sürede Aşka Rehin kitabını da okuyup yorumlayacağım.

Bir sonraki yorumda görüşmek üzere keyifli okumalar :*

"Neden öyle bakıyorsunuz?"
"Yüzünüzü ezberlemeye çalışıyorum.Buradan kurtulunca,polislere robot resminizi çizdirirken sorun yaşamak istemem."

MOR GÜLLER
İlk bakışta aşktır.Aseletli mor gül,alıcısına çekici olduğunun ve göderen kişinin aklını başından ilk bakışta aldığının göstergesidir.Cazibe ve saygınlığın ifadesidir.
Aşk kadar özel,rengi kadar narindir.



Puanım;


0 yorum:

Yorum Gönder