23 Haziran 2015 Salı

Tutkulu Notalar Yorumu | kitapmiti


Kitabın Adı :Tutkulu Notalar (Günahkarlar Turnede)

Orjinal Adı : Backstage Pass (Sinners on Tour)

Yazarı : Olivia Cunning

Yayınevi: Ephesus

Sayfa Sayısı : 431

Liste Fiyatı : 20,00









Müzik hiç bu kadar ateşli olmamıştı! 
Sahnelerin en seksi metal grubunun baş gitaristi Brian Sinclair, yaratıcılık kıvılcımını kaybettiğinde, bastırılmış dehasını ortaya çıkarabilmek için grubunu tutku dolu gecelere sürükleyecekti.
Tutkulu notaları ortaya çıkaran kadın...
Seksi psikolog Myrna Evans "Günahkârlar" ile birlikte tura çıktığında, gruptaki herkes onu baştan çıkarmaya çalışır ama Myrna'nın elde etmek istediği tek adam Brian'dır...
İki aşığın çılgın ve dizginlenemez tutkuları, onları yepyeni bir boyuta taşırken kendilerini sınırsız arzu ve günahlarla dolu bir turnede bulacaklardı...
Ve artık siz de bu ritmin esiri olacaksınız !

Tutkulu Notalar ateşli, seksi ve son zamanlarda okuduğum en eğlenceli kitaplardan biri. Fiction Vixen

Bu çocuklar çok şehvetli, seksi ve son derece çekici 
Night Owl Romance

Cidden şehvetli... 
Find the Time to Read

Günahkarca ateşli sahnelere hazır olun...
Drey's Library

     Kendinden oldukça bahsettiren bir seri olan Günahlkarlar Turnede serisinin ilk kitabı olan Tutkulu Notalar'ın yorumu ile karşınızdayım.Bu kitapta Brian Sinclar 'ın (sahne adıyla Üstad Sinclar)hikayesini okuyoruz.Kısaca bahsetmek gerekirse;
 Myrna Evans insan cinselliği psikoloğu ve bu alanda araştırmalar yapıyor. Bir seminer esnasında hayranı olduğu rock grubu Günahkarlarla karşılaşıyor ve tanışmak için yanlarına gidiyor. Grubun tüm üyelerinin gözü Myrna da ancak Myrna Brian'a karşı ilgisi var.(ne kadar güzel saçmaladım) Neyse böylelikle Myrna'nın Brian ile arasındaki ilişki başlıyor.Fakat Myrna önceki ilişkisinde aldığı hasarlar nedeniyle Brian ile arasındaki ilişkiyi gelip geçici bir ilişki olarak görüyor. Tabii ki de böyle devam etmiyor :) (spoiler değil tahmin ediliyor.) 

 
  Ben Myrna ve Brian arasındaki uyuma gerçekten de bayıldım. Özellikle de Brian'ın bestelerini yazmasına.Bu şekilde yetişkin içerikli romanları sevmeyen ve rahatsız olanlara hiçbir şekilde önermem fakat rahatsız olmayanlar kesinlikle sevecekler. Ben bu tarzdaki romanlarda eğer karakterler arasındaki uyumu ve aşkı görebiliyorsam gerçekten de bayılıyorum kitaba ki Tutkulu Notalar da o kitaplardan biri oldu. Şüphesiz 5 puanı hak eden bir kitaptı. 
    Kapak tasarımına da bayıldığımı söylemeden geçemeyeceğim. Okurken hep arkasını döndürerek bıraktım etrafta sakladım kapağını ama yinede beğendim :D Serinin diğer kitaplarını da okumak için sabırsızlanıyorum. :)

 Bir sonraki yorumda görüşmek üzeree :*



Puanım;

0 yorum:

Yorum Gönder