18 Temmuz 2015 Cumartesi

Benim İçin Öl Yorumu | kitapmiti

Kitabın Adı : Benim İçin Öl

Orjinal Adı : Die For Me

Yazarı : Amy Plum

Yayınevi : Akılçelen 

Sayfa Sayısı : 352

Liste Fıyatı : 19,00





O, Aşkı İçin Ölmeye Değil, Ölmemeye Söz Verdi

"Gizemli ve romantik bir aşkı anlatan bu romanı elimden bırakamadan bir çırpıda okuyup bitirdim." Aprilynne Pike, New York Times en çok satanlar listesinde 1 numara olan Kanatlar dizisinin yazarı.

Amy Plum, paranormal üçlemesinin ilk kitabı olan Benim İçin Öl'de (Die For Me) , Amerika'da anne babasını trafik kazasında kaybedince, ablasıyla dedelerinin yanına taşınmak zorunda kalan Kate ile onun saf güzelliğine tüm benliğini kaptıran yakışıklı Fransız genci Vincent'ın ruhlara işleyen aşklarını anlatıyor. 
On altı yaşındaki Kate, Brooklyn'den, çoğu kişinin hayalini süsleyen "Işıklar kenti" Paris'e taşındığında, acı günlerini kitap okuyarak ve sanatla iç içe geçirerek atlatmaya çalışır. O sırada, uyur hâldeyken bile onu görebilen bir çift gözün kendisini aşkla izlediğinden habersizdir. Kate'in, bir kafede kitap okurken gördüğü ve tüm genç kızların yüreğini hoplatacağını, kendisine hiç takılmayacağını düşünerek iç geçirdiği Vincent'ın gözleridir bunlar. Ve Kate de Vincent'a gönlünü kaptırır.
Ama bu aşkın önünde gizemli ve ürkütücü bir engel vardır. Vincent normal bir insan değildir. Hayatını her gün riske atmasına neden olan korkunç bir yazgıya mahkumdur. Ayrıca onu ve tüm ırkını yok etmeye çalışan ölümsüz ve tehlikeli düşmanlara karşı koymak zorundadır. 
Okurken nefes nefese kalacağınız Benim İçin Öl'ün yazarı Amy Plum, ikincisi 2012'de yayımlanacak paranormal üçlemesinin bu ilk kitabıyla gençlerin kalbinde şimdiden taht kuruyor.

Yazar, Paris'in muhteşem dekorunun yanı sıra iki dünya savaşının insanlara yaşattığı acıların yansımalarının da yer aldığı ve okurların yeni tutkusu olacak bu üçlemenin ilk kitabını sizlere paylaşıyor.



Herkese yeniden merhaba. Yeni başladığım bir serinin ilk kitabı olan Benim İçin Öl'ün yorumu ile karşınızdayım.Serinin kitaplarının kapaklarına gerçekten bayıldım. Henüz elimde sadece ilk kitabı var ama kısa sürede devamını da tamamlayacağım. Öncelikle seri aslında üç kitaptan oluşuyor Benim İçin Öl,Ben Ölene Kadar ve Ölmem Gerekirse.Fakat bir de yan kitap olarak çıkan Onun İçin Öl var.

Kitabın yazı puntoları büyüktü ve sayfa sayısı da az olduğundan hemen bitti. Aslında bir giriş kitabı niteliğindeydi ilk kitap. Daha çok kitaptaki "geri dönenler" in ne olduğuyla ilgiliydi. Bazı olaylar da oldu tabii ki de fakat dediğim gibi daha çok giriş niteliğindeydi. Buna rağmen her sayfasını merakla okuyorsunuz.

Ailesi öldükten sonra Paris'teki akrabalarının yanına taşınan Kate ve ablası Georgia kısa bir süre sonra kendilerini toparlamaya çalışırlar. Kate bir olaya şahit olması sonucunda Vincent ile tanışır ve birbirlerinden etkilenirler.Son zamanlarda okuduğum çoğu kitaptaki gibi birbirlerine olan aşklarını inkar eden bir çift değillerdi. Bu yönden de sevdim kitabı. Kate,Vincent ile tanışır fakat Vincent ve ailesinde anlamlandıramadığı şeyler vardır. Bir süre sonra Vincent'ın aslında bir insan olmadığını bir geri dönen olduğunu öğrenir. Bu da beraber olmalarını engelleyen bir sebeptir.Fakat hepsi bu kadar değildir.Vincent'ın ezeli bir düşmanı vardır ve bu düşman aslında tüm insanları tehdit etmektedir.

Vincent ve ailesi (aslında kan bağları yok ama aile gibiler) gerçekten çok sevimliydi.Hepsini çok sevdim.Klasik kurtadam,vampir hikayelerinden sonra değişik bir konu olması da fazlasıyla güzeldi. Fazla bilinen bir seri olmaması da daha çok ilgimi çekti. Şuanda serinin diğer kitaplarını almak için biraz bekleyeceğim ama okunması gereken güzel serilerden biri. 

Bir sonraki yorumda görüşmek üzere.Keyifli okumalar :*

Puanım;



Sevilenlerin ölmesi imkansızdır.Çünkü,sevgi ölmsüzlüktür.
Emily Dickinson
****
Hangisi daha iyi diye düşündüm.Güvende olup tek başına ızdırap çekmek mi,yoksa acıyı göze alıp gerçenten yaşamak mı ? 


0 yorum:

Yorum Gönder