1 Temmuz 2015 Çarşamba

Haziran Ayında Okuduklarım | kitapmiti



Haziran ayında toplamda 10 kitap okudum. Daha fazla okumayı planlıyordum fakat sınavımdan dolayı 22 sinden sonra okumaya başlayabildim. Aslında bu kadar kısa sürede 10 kitap gayet iyi. Okuduğum bir kitap hariç hepsine de bayıldım.Bu ay gerçekten çok iyi kitaplar okudum :)Temmuz ayında daha fazla okumayı planlıyorum.
(Kitapları okuma sırama göre yerleştirdim.)

1- Hande Altaylı - Maraz  ★★★★★
2-Andy Jones - Aşık Olmak İşin Kolay Yanı Ya Sonrası  ★★☆   Yorum
3-Olivia Cunning - Tutkulu Notalar   ★★★★★  Yorum
4-Tarryn Fisher - Fırsatçı   ★★★★★
5-Tarryn Fisher - Tehlikeli Kızıl   ★★★★★
6-Tarryn Fisher - Hırsız   ★★★★★
7-Jennifer L.Armentrout - Obsidyen (Lux 1)  ★★★★★  Yorum
8-Bella Andre - Sonrası Şiir Gibi   ★★★★★ 
9-Fatma Erdek - Gece ile Şafak   ★★★★★   Yorum 
10-Sümeyye Akarçay - Rehine   ★★★★★   Yorum 


0 yorum:

Yorum Gönder