21 Temmuz 2015 Salı

Süper Dadı Yorumu | kitapmiti


Kitabın Adı : Süper Dadı

Yazarı : Betül Güçlü 

Yayınevi : Müptela

Sayfa Sayısı : 264

Liste Fiyatı : 20,00









Âşıksanız;

 Dağları delebilirsiniz, "Ferhat" derler,

 Çölleri aşabilirsiniz, "Mecnun" derler,

 Canınıza kıyabilirsiniz, "Romeo" derler,

Ya iki küçük sevimli canavarın tüm sorumluluğunu alıp, kalplerini çalar ve oradan sevdiğiniz kadına ulaşmayı başarırsanız?

İşte o zaman, "Süper Dadı" derler.


Efran'ın verdiği zorlu, eğlenceli, acılı ve sevimli mücadeleyi okurken aşk uğruna girilebilecek en güzel sınavlardan birine şahit olacaksınız. 

Beril, Baler, Sare ve Efran'ın "aile"si sizi de aralarına alacak kadar sevgi dolu; gerçek bir aile olmak için kan bağından daha fazla ihtiyacımız olan tek şey de bu.



      Herkese yeniden merhaba. Temmuz ayının başındaki durumumdan kurtuldum ve kitaplara tekrar devam edebilme fırsatını yakaladım. İçimden bir türlü gelmiyordu okumak ama şuan bunu aştığımı düşünüyorum. Umarım tekrar olmaz . Bugün sizlere Betül Güçlü'nün Süper Dadı adlı kitabını yorumlayacağım.

      Süper Dadı aslında çıkacağını duyduğumda da wattpad de iken de oldukça merak ettiğim ve okumak istediğim bir kitaptı.Fakat çok acele etmiyordum almak için.Aslında müptela yayınlarına okuyucularla ilgilenmediği için sinirliydim. Dün şans eseri kitapçıda görünce direk aldım. Boleyn Kızı'na biraz ara vererek başladım ve hemen bitirdim.Zaten bir kaç saat içerisinde biten bir kitap. 

       Kitabın kapak tasarımına bayıldım. Ciltli oluşu da harika. Ayracını da oldukça sevimli buldum.

        Kitabın konusuna gelecek olursak; bir arkadaşında Beril'i gören Efran ilk anda Beril'e aşık olur.Fakat Beril'in erkeklere karşı oldukça katı olduğunu ve önceliğinin çocukları olduğunu farkeder. Beril'e yaklaşmanın tek yolunun çocuklar olduğunu anladığından dadı olarak işe başvurur. Beril deneme süreci için kabul eder. Ancak Efran'ın işi oldukça zordur. Baler ve Sare ikizleri dadılardan hiç hoşlanmamaktadırlar.Bunun yanında çocuklar hakkında hiçbir şey bilmemesine rağmen Efran kendini bir profosyonel olarak göstermiştir.


       Süper Dadı okuması oldukça eğlenceli bir kitaptı. Okurken bol bol güldüm. Aile olmak için arada kan bağının olmasına gerek olmadığını fazlasıyla güzel anlatmış. Kitabın içerisinde yer alan bazı çizimlerde oldukça sevimliydi. Efran'ın ikizlere ilk andan itibaren baba şefkatiyle yaklaşması çok güzeldi. Baler ve Sare ikizleri ise kitabın baş yıldızlarıydı. Bazı diyaloglarına o kadar güldüm ki. Sade bir kitaptı onu kabul ediyorum ama okuma listenizde araya sıkıştırabileceğiniz,zamanınızı kaybettirmeyecek bir kitap.

        Kısaca eğer aynı türden fazlasıyla sıkıldıysanız,reading slumptaysanız ya da yazın okunacak eğlenceli bir kitap arıyorsanız bu kitap tam sizlik alın okuyun derim :D 


Puanım ;




   

0 yorum:

Yorum Gönder