21 Ağustos 2015 Cuma

Dizi Önerileri #1 | Breaking Bad | stealthreader

      Herkese merhaba. Dizi önerileri serisinin ilk yazısıyla karşınızdayım. İlk önerimin en sevdiğim dizi olmasını istedim. En sevdiğim demek az kalır hatta. Hayatımın dizisi resmen. :D
      Dizinin konusundan çok kısa bahsedeceğim. Ana karakterimiz Walter lisede öğretmendir. 50.doğum gününden sonraki gün kansere yakalandığını öğrenir ve ailesine para bırakmak için eski öğrencisi Jesse ile meth pişirmeye başlar. Ee tabi bacanağı da narkotik polisi olunca olaylar olaylaaar yani. :D







      Konusu diğer dizilere göre baya farklı bence. Ee imdb puanı da yüksek olunca neden izlemeyelim ki? Ben bu diziye abimin önerisiyle başlamıştım ve iyi ki başlamışım diyorum.
       Dizi çok psikolojik ve aynı zamanda hareketli. Sıkılmadan, heyecanlı bir şekilde izliyorsunuz. Her bölümün sonunda hemen sonraki bölümü izlemek istiyorsunuz ve özellikle 5.sezonda bu isteğiniz daha da artıyor. Sanırım en güzel sezon 5ti.
 
      Bunlar sadece benim şahsi görüşüm değil. İzleyenlerin birçoğu benimle aynı fikri paylaşıyor ki dizinin imdb puanı 9,5/10. Hatta 5.sezon 14.bölümün puanı ise 10/10. Şimdi size diziye başlayın diyeceğim ama bittiğinde başka dizilerden yeteri kadar keyif alamayabilirsiniz. Şahsen bende durum budur. Resmen çıtayı yükseltiyor bu dizi. :D Ama izlemezseniz de çok büyük bir kayıp sizin için. Karar sizin. :D


      Bu arada son bölümün son sahnesi hatta direkt son bölüm EFSANEYDİ. En çok beğenilen sahne 5.sezon 14.bölüm olabilir ama benim için final bölümünün yeri ayrı. Baby Blue <3
      Aynı zamanda dizinin çok efso remixleri var. Arada açıp dinliyorum falan. Ama diziyi izlemediyseniz sakın internette araştırmaya falan kalmayın ağır spoiler yersiniz.
      Daha fazla söze gerek yok arkadaşlar. Sadece şunu söylüyorum. Bu diziyi İZLEYİN.
     
      Aşağıdaki video ilk sezonun fragmanı. Hala izlemeye karar vermediyseniz ona da bi göz atın derim.
      


      Şu fotoğrafı da şuraya bırakıyorum. Baktıkça gülersiniz. :D





0 yorum:

Yorum Gönder