1 Ağustos 2015 Cumartesi

Film Önerileri #1 | Interstellar | stealthreader

      Merhaba. Artık blogta dizi, film, kitap önerileri de yapacağım. İlk olarak geçen hafta izlediğim Interstellar filmiyle başlamak istiyorum.
      Türkçe ismi Yıldızlararası olan bu filmi benden önce abim izlemişti ve bana izlemem için baskı yapıyordu. IMDB puanı da baya yüksek olunca izlemek istedim. Şuan iyi ki izlemişim diyorum. Hayatımın filmlerindendi kesinlikle. Bilim kurgu okumayı, izlemeyi sevenlerin kaçırmaması gereken bir film.
      Kısaca konusundan bahsetmem gerekirse;
Dünya'da toz fırtınaları insanların yaşamlarını birçok yönden etkiliyor ve birkaç yıl içinde dünya artık yaşanılamaz bir yere dönüşecek. Bu yüzden NASA'nın yaşanılabilir bir gezegen bulması gerek. Bu amaç doğrultusunda bazı çalışmalar yapılıyor. Gerisini izleyince göreceksiniz zaten, daha fazla şey söylersem spoiler olabilir.
      Hani bazı kitaplar, filmler olur, bittikten sonra ''Ne oldu şimdi?'' dersiniz. İşte bu film de onlardandı. Sonu hem çok zekice hem de çok karmaşıktı bence. Film bittikten sonra 1saat falan üzerinde düşündüm, bazı sahneleri tekrar izledim ve aynen şu tepkiyi verdim. VAY BE.
      Film sayesinde çok ilginç bilgiler de öğrendim. Solucan delikleri, zaman kaymaları vs. Özellikle zaman kayması çok ilgimi çekti. Mesela filmde gezegenlerin birinde geçirdiğiniz 1saat dünyadaki 7yıla eşitti.
      Filmin ayrıntılarına vs bakabilmeniz için imdb tıklanabilir linkini yukarı koydum. Dilerseniz bakabilirsiniz. Ana karakterlerden bahsedip yazımı bitirmek istiyorum.



       Yanda gördüğünüz karakterler filmimizin ana karakterleri. Şöyle ksıaca bir göz atalım isterseniz.  filmde Murph karakterinin büyüklüğünü canlandırıyor.  Murp'ün babası Cooper rolünde.  ise Cooper ile birlikte uzaya giden Brand'ı canlandırıyor. (İsimlerin üzerine tıklayarak imdb'deki biyografilerine gidebilirsiniz.)


0 yorum:

Yorum Gönder