2 Ağustos 2015 Pazar

Kır Papatyası Yorumu | kitapmiti

Kitabın Adı : Kır Papatyası

Yazarı : Dilek Taygun (Yelomi)

Yayınevi : Mendirek

Sayfa Sayısı : 360

Liste Fiyatı : 22,00








'Sen yasak elmasın, papatya…' 
"Kızma…" 
Kızın ağzından bu kelime yalvarır bir tonda çıkmıştı. Adam daha fazla dayanamayarak masanın üzerinden elini uzatarak kızın elinin üzerine bıraktı. 
"Kızdığım sen değilsin küçüğüm… Kendime kızıyorum."
 Genç kızın kavisli kaşları şaşkınlıkla kalkmıştı. 
"Neden?" 
"Bana emanet edilene sahip çıkamadım," dedi adam yüzünde sıkıntılı bir ifadeyle.
 "Ben… Ben senin için sadece bir emanet miyim?"



Herkese yeniden merhaba :) Dilek Taygun wattpad de bilinen adıyla Yelomi'nin Kır Papatyası adlı kitabının yorumu ile sizlerleyim.

Wattpad hikayelerini okumayı seviyorum. Özellikle de kitap okumak istemediğim zamanlar da mutlaka wattpadden bir hikaye okurum. Bazı hikayeler gerçekten de çok kaliteli oluyor.Zaten bu tarz hikayeleri mutlaka öneriyorum. Kitapları çıkarsa da mutlaka alıyorum. 
Ama Kır Papatyası benim için bir kitap değilde klasik bir wattpad hikayesi oldu. Konusu biraz klişeydi ama çok merak ederek aldım bu tarz konudaki hikaye ve kitapları seviyorum. Fakat anlatımı bana basit geldi. Başından sonuna kadar neler olacağını tahmin ettim. Sevdim kitabı ama normal bir hikaye okuyormuşum izlenimi verdi. 

Konusundan da kısaca bahsetmek istiyorum.Gökhan'ın annesinin bir akrabasının durumu kötüdür ve torunu İnci'nin ondan başka kimsesi yoktur. Üniversite sınavında istediği yeri tutturamamış ve tekrar hazırlanmak istemektedir. Bunun üzerine Gökhan'ın annesi İnci'yi Gökhan'nın evine yerleştirerek kursa yazılmasını sağlar. Gökhan başında oldukça karşı çıkmasına rağmen annesine karşı gelememiştir. Tabii ki de beraber yaşamaya da başlayınca aralarında bir aşk doğmuştur. Konusu kısaca bu şekilde. Fazlasıyla klişe ama kendini okutturuyor. 

Eğer kitabı çıkmadan önce wattpad de okusaydım muhtemelen kitabını alıp tekrar okumazdım. Çok çok önerdiğim bir kitap olmadı ama okuma istediğinizin olmadığı bir dönemdeyseniz ya da son zamanlar da ağır kitaplar okuduysanız bu kitaba bir şans verebilirsiniz.Oldukça kısa ve puntolarının büyük olmasıyla birkaç saat içerisinde biten bir kitap. 


Puanım ;


0 yorum:

Yorum Gönder