18 Ağustos 2015 Salı

Lordum Yorumu | kitapmiti


Kitabın Adı : Lordum

Yazarı : Freya Mclowell

Yayınevi : Ephesus

Sayfa Sayısı : 470

Liste Fiyatı : 25,00





Savaş meydanlarındaki zaferleriyle tanınan, güçlü bir İskoç savaşçı… Eider McDuck, çıktığı son görevde, ummadığı bir şekilde oyuna getirildi. Kardeşini kurtarmak için, düşmanıyla el sıkıştı ve bir yabancıyla evlendi. Evlendiği kadın dünyanın en güzel, en ateşli ve en ürkütücü kızılı olsa da, ondan etkilenmemek zorundaydı. İngiltere’nin gülü olarak tanınan, tehlikeli, güzel bir İngiliz savaşçı… Leydi Rose Crowfeld, kralın emriyle büyük bir göreve çıktığını sanırken, aslında büyük bir tuzağın içine düşmüştü. Kazandığı başarının sonucunda ödül beklerken, kendisini düşmanıyla evlenirken buldu. Evlendiği adam dünyanın en yakışıklı, en güçlü ve en dayanılmaz erkeği olsa da, ona karşı bir şey hissetmemek için elinden geleni yapacaktı. Ve ikisi de istedikleri hiçbir şeyi yapamadı… Aşk, beklenmedik bir ateşti onlar için. Yanmak istememiş ama yine de ateşe doğru yürümüşlerdi. Ne intikam düşüncesi onları durdurdu, ne de krallarının verdiği emirler… Fakat en yakınları tarafından ihanete uğradıklarında, mutlu olmak onlar için bir hayale dönüşmüştü. Girdikleri savaştan yara almadan çıkabilecekler miydi? Yolları tamamen ayrılacak mıydı? Yoksa affedip, güvenmeyi öğrenebilecekler miydi?

Herkese yeniden merhaba : ) Lordum kitabının yorumuyla sizlerleyim. Lordum bir tarihi aşk romanı. Tarihi aşk romanlarında genelde ya Iskoçlar ya da Ingilizler anlatılır. Ama Lordum da Iskoclar ile Ingilizleri birleştirmiş. Eider bir İskoc ve cesitli sebeplerden Ingiltere Kralı tarafından kaçırtılır. Ingiltere Kralı 'nin isteği ,bir erkek kadar güçlü ve savaşçı olan Rose ile Eider ın evlenmesi ve İskocya da bir krallık kurmaları. Böylelikle İskocya Ingiltereyi tehdit eden bir ulke olmayacaktır. Eider ve Rose'un yaptığı bu zoraki evlilik ve birbirlerine olan nefretleri ile kitap başlıyor .
Rose karakterini oldukça sevdim.Çünkü fazlasıyla güçlü ve kendi kendine yetebilen bir karakter . Kitaplarda genelde olan zayıf kadın karakterlerden sonra Rose çok hoşuma gitti. Eider'a kafa tutuşları çok eğlenceliydi.
Eider karakterini de sevdim klasik erkek karakterlerindendi. Ama çoğu kitaptaki erkek karakterlerde olduğu gibi aşırı derecede sevmedim . (Anlatamadim :/ )
Kitapta beni rahatsız eden tek sey aradaki bazı kopukluklardı. Başlarını bu yüzden pek sevemedim ve 1 puan kırdım. Onun dışında okumaktan zevk aldığım bir kitaptı. Bir türk yazarın da yazmış olması daha da hoşuma gitti. Bir de kitabın cildi gercekten cok güzel. Çok beğendim :)
Neyse kitap hakkında söyleyeceklerim bu kadardı. Tarihi aşk kitaplarını seviyorsanız almanızı öneririm.  Bir sonraki yorumda
görüşmek üzere keyifli okumalar :*


Puanım:







0 yorum:

Yorum Gönder