11 Kasım 2015 Çarşamba

Paradokya Yorumu | kitapmiti

 
Kitabın Adı : Paradokya

Yazarı : Cem Gülbent

Yayınevi : Timaş

Sayfa Sayısı : 368

Liste Fiyatı : 16,50




Gecenin sessizliğini bozan derin nefes alıp vermelerini, hızla çarpan kalp atışların takip etti. Bu kadar korktuğunu hatırlamıyor, belki de bundan daha heyecanlısını yaşayacağını sanmıyordun.

Yanılıyorsun…

Sıradan hayatın, değer verdiklerin, arzuladıkların… Her şey çok uzak, bir o kadar da yakın… Karşında çözmen gereken şifreler, tamamlaman gereken görevler var. Uyanman için Gecenin Gizemli Oyunu'nu tamamlamak ve geçmişe tersten bakmak zorundasın.

Bu gece, geçmişin izlerinin peşine düşmeye, bilinçaltınla yüzleşmeye, paradokslarla çevrili rüyalar âlemine dalmaya hazır mısın?

ŞİMDİ GÖZLERİNİ KAPAT. OYUN BAŞLIYOR…



       Herkese yeniden merhaba upuzun bir aradan sonra sizlerleyim. O kadar uzun zamandır oturup adam akıllı kitap okumuyorum. Bu yüzden de yorum giremiyorum maalesef. Geçen yıl üniversite hem de hazırlık rahat rahat okurum derken hazırlıktaki boş vakte takılıp sürekli gezmeye başladım. Tabii ki de bundan şikayetçi değilim :D Bunun dışında sürekli olarak film izliyorum ve bende çok etki yaratan bir filmi yakın zamanda sizlerle paylaşacağım.


      Bugün yorumlayacağım kitap ise sevgili Anıl Abla'nın hediyesi olan Cem Gülbent'in yazmış olduğu Paradokya serisinin ilk kitabı. Paradokya'yı yolda belki okurum diyerek yanıma aldım ve yol boyunca okudum. Ciddi anlamda çok sevdim.

      Uzun zamandır fantastik tarzda kitaplar okumadığım için de ayrı bir güzel geldi. Paradokya mantığını yazarımız kitaba oldukça güzel bir şekilde işlemiş. Kitapta fazla karakterin olması ilk başlarda kafamı karıştırsa da daha sonradan alıştım ve tamamen kitabın içinde hissettim kendimi.

      Kitabın konusuna gelecek olursak 3 kişi bir kitap buluyor ve kitabı bulduklarında Paradokya dünyasına girmiş olan 3 kişinin yaşadıklarını okuyorlar ve Paradokya dünyasına girecek bir sonraki kişiler onlar oluyor. Paradokya dünyasından çıkabilmeleri için ise çözmeleri gereken şifreler var. Kitabın içindeki bu şifreleri oldukça başarılı ve eğlenceli buldum. Hatta okurken otobüste kalem çıkarıp çözmeye çalıştım. Aynı zamanda yazarın aralara düştüğü notlar ise çok hoşuma gitti.

    Kısacası bir solukta okunan oldukça güzel bir kitap. Serinin 2 kitabı daha var. Paradokya Sırlar Geçidi ve Paradokya Düşler Ülkesi. En kısa zamanda bu iki kitabı da okumak istiyorum. Okur okumaz ise yorumu gelecek :)

    Bu arada unutmadan Paradokya'nın bir de internet sayfasını oluşturmuşlar buraya tıklayarak sayfayı ziyaret edebilirsiniz.

    Bir sonraki yorumda görüşmek üzere keyifli okumalar :*

Puanım ;
 





0 yorum:

Yorum Gönder