3 Mart 2016 Perşembe

Hayalperest Kitap Yorumu | kitapmiti


Kitabın Adı : Hayalperest
Yazarı : Burak Parmaksız
Yayınevi : Fenomen Kitaplar
Sayfa Sayısı : 224
Liste Fiyatı : 15.00










Burak, kuşkusuz Türkiye’nin en güçlü kalemlerinden biri. Farklı tarzıyla adeta kelimelerle dans ediyor.
-Eddi Anter

Yaza yaza bilenen en güzel silahtır kalem. Ve sen sevgili Burak, keskin cümlelerinle 12’den vuruyorsun yürekleri… Gücün ve başarın yol olsun tüm aşka hasret kelimelere…
-Pia

“Bu muhteşem kitap, insanı birdenbire içine çeken bir girdap gibi; akıl oyunları, beyin fırtınası ve dâhiyane fikirlerle insanı içine çekiyor. İçten, sıcak, samimi ve yerine göre de dokunduran ve hatta, “Kral Çıplak” diyebilen güçlü kalemlerden biri Burak PARMAKSIZ… Yazarın ikinci kitabı olan Hayalperest, daha adından çok söz ettirecek gibi…”
-Salim Nizam







Herkese yeniden merhaba. Bugün sizlere Burak Parmaksız'ın Hayalperest adlı kitabını yorumlayacağım.


Kitabı  bana imzalı bir şekilde yolladığı için Burak Parmaksız'a tekrardan çok teşekkür ediyorum.Hayalperest benim hiç bir beklentim olmadan nötr olarak başladığım bir kitaptı ve oldukça beğendiğimi söyleyebilirim. Çok doğal bir şekilde yazılmış. O an aklından geçenleri yazmış direk ve okurken sanki yazarın gözünden bakıyormuşum gibiydi. Bazen öyle cümleler vardı ki tam olarak benim düşündüklerimi söylemiş dedim. Zaten çok kısa bir kitap ve aşırı derece de akıcı. Bir kaç saatte bitirebileceğiniz cinsten bir kitap. Okumanızı tavsiye ederim :)


Biliyorum çok kısa bir yorum oldu.Ama umarım beğenmişssinizdir. Bir sonraki yorumda görüşmek üzere,keyifli okumalar :*
Puanım;


3 yorum:

  1. Hayalperest benim de çok severek okuduğum bir kitaptı ve bende blogumda yer vermiştim. Yayının için teşekkür ederim. Bende beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. Hayalperest benim de çok severek okuduğum bir kitaptı ve bende blogumda yer vermiştim. Yayının için teşekkür ederim. Bende beklerim :)

    YanıtlaSil